anonimous

biznesKsiążę Dubaju zainteresowany rozwojem produktu Quantum Lab

1 post w tym temacie

 

1789663-W-Dubaju-rozwijane-sa-technologi
 
Spółka Quantum Lab dostała się do programu Dubai Future Accelerator. W DFA rozwijane są technologie przyszłości - autonomiczne samochody, drukowanie 3D narządów, roboty stawiające budynki, Hyperloop, czy właśnie narzędzia rozpoznawania i analizy ludzkich emocji na potrzeby podnoszenia jakości obsługi i satysfakcji klientów. 

W ramach akceleratora DFA, zespół Quantum Lab podjął wyzwanie, jakie postawiła przed nim firma DU (Emirates Integrated Telecommunications Company), świadcząca usługi telekomunikacyjne w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Gdańska spółka ma spowodować podniesienie satysfakcji klientów obsługiwanych przez dubajski telekom. System opracowany przez Quantum Lab będzie monitorować zachowania pracowników contact centre i zachęcać ich do angażowania pozytywnych emocji w kontakt z klientami. Projekt jest kolejnym już wdrożeniem gdańskiego zespołu, specjalizującego się w podnoszeniu jakości obsługi klienta w firmach, gdzie tzw. customer experience jest kluczowe z punktu widzenia przychodu ze sprzedaży. 

Stworzona przez Quantum Lab technologia (Quantum CX) jest już wykorzystywana w sieci restauracji szybkiej obsługi w USA jako narzędzie służące do monitorowania i optymalizowania customer experience. W placówkach wspieranych przez narzędzie, po blisko roku od jego instalacji, miesięczny wzrost przychodów ze sprzedaży był o ponad 15 proc. wyższy niż w grupie kontrolnej. Spółka stoi także za dostępną online Ellen - systemem do badania emocji wywoływanych przez materiały video (filmy, seriale, reklamy), wykorzystywanym przez stacje telewizyjne, firmy reklamowe i reklamodawców.

- Praca dla call center firmy obsługującej 8 milionów klientów jest dla nas zupełnie nowym wyzwaniem - mówi Bartosz Rychlicki, CEO Quantum Lab. - Nie dość, że umożliwi nam walidację naszego rozwiązania u tak dużego partnera, to jeszcze pozwoli na stworzenie nowego produktu dla centrów obsługi klienta.

Quantum Lab bada jakość obsługi klienta przy użyciu prostych kamer obserwujących zachowania i mimikę twarzy uczestników procesu sprzedażowego. Jakość i skuteczność tego rozwiązania leży jednak w skomplikowanych algorytmach detekcji emocji opracowanego przez firmę narzędzia nazwanego Quantum Sense. Rozpoznaje ono podstawowe ludzkie emocje (radość, smutek, złość, zniesmaczenie, zaskoczenie itp.) w oparciu o mimikę twarzy i inne reakcje behawioralne. 

Dubai Future Akcelerator został uruchomiony przez szejka Hamdana Bin Mohammeda Bin Rashida Al Maktoum, księcia Dubaju i przewodniczącego Dubai Future Foundation. Program łączy najbardziej innowacyjne firmy na świecie ze wsparciem, jakiego władze w Dubaju udzielają przełomowym rozwiązaniom. Pierwsza edycja programu zakończyła się w grudniu 2016 roku.
 
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz